Angleška kratica, ki jo večkrat srečamo v povezavi z optimizacijo spletnih strani, je SEO (search engine optimization). Pri spletni strani je seveda zelo pomembno, da je čim prej najdljiva v smislu iskanja na iskalnikih.
V primeru, da imate svojo spletno stran, morate poskrbeti, da bo vaša stran vsaj nekje med desetimi zadetki, ko uporabnik vnese v iskalnik določene ključne besede, ki so povezane z vašo storitvijo. Dejstvo je, da kar 75 % ljudi sploh ne zaide na drugo stran v iskalniku, ampak mu prva stran zadostuje, kar dejansko pomeni, da potencialni kupec vaše strani sploh ne bo odprl, če le ta ne bo visoko rangirana.
To je dejansko izjemno pomembno zaradi tega, ker se večina nakupov oz. pregledov ponudb zgodi ravno med prvimi zadetki (prvi trije zadetki pritegnejo več kot 2/3 vseh klikov, ki se zgodijo na 1. strani rezultatov iskanj). Če je vaša spletna stran visoko rangirana, je to pravzaprav najboljša reklama podjetju. Na ta način tudi prihranite ali znižate stroške namenjene reklamiranju.
Z optimizacijo spletnih strani pa seveda tudi prispevate k večji prepoznavnosti svojega podjetja. Če potrbeujete izkušene strokovnjake s številnimi referencami, se obrnite na podjetje Nasvet.coom in obiščite njihovo strani namenjeno SEO optimizaciji. Govorimo o direktnem marketingu, v katerega se zagotovo splača vložiti, saj bodo končni rezultati izjemno vplivali na vaše prihodke. Čeprav je lahko strošek optimizacije spletnih strani kar visok, je v primerjavi s končnimi rezultati, ki jih daje pravzaprav zanemarljiv. Optimizacija spletnih strani je zagotovilo za vaš uspeh.
One comment